قیمت پارچه مبلی راه راه ریز و درشت در بازار

پارچه مبلی یکی از الزامات اساسی در ساخت انواع مبلمان به عنوان روکش مبل است که کیفیت آن باید در حد مطلوب باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت پارچه مبلی راه راه ریز و درشت در بازار

پارچه مبلی راه راه

پارچه مبلی راه راه یکی از انواع طرح در انواع پارچه مبلی، طرح راه راه آن است که در سبک مبل های مدرن بسیار کاربرد دارد، این طرح از پارچه مبلمان را می توان در انواع مبل چستر، فانتزی و غیره استفاده نمود.

در نطر داشته باشید انواع پارچه مبل با توجه به بافت ویژه و جنس آن می تواند انواع مخالف داشته باشد که با توجه به موضوع بحث در ادامه به چند مورد از پارچه مبلی موجود در بازار اشاره می شود.

پارچه مبلی چرم: این دسته از پارچه مبل ها طیف وسیعی را پارچه مبل را شامل می شود که چرم مصنوعی و چرم طبیعی از جمله آن ها که کاربرد هر یک از پارچه چرم می تواند بر قیمت انواع مبل اثر گذار باشد.

پارچه چرم طبیعی: یکی از گران قیمت ترین و نفیس ترین نوع مبل از روکش های پارچه چرم تولید می شوند، پارچه چرم طبیعی اغلب زیبایی بسیار بالایی دارد.

از آنجا که مراحل تولید پارچه چرم بسیار بالا است و تولید آن نیاز به زمان و صرف انرژی بسیار بالایی است از این جهت مبلمان تولید شده با پارچه مبلی چرم طبیعی قیمت بالاتری خواهد داشت.

پارچه مبل چرم مصنوعی: در واقع این پارچه مبل ها از نظر ظاهری همانند پارچه مبل چرم طبیعی است با این تفاوت که متریال به کار رفته در تولید آن از نوع پلی استری است.

از جمله دلایلی که باعث استفاده فراوان از پارچه چرم مصنوعی مبلی در روکش انواع مبل شده، قیمت اقتصادی و ظاهر جذاب آن می باشد که از این حیث این نوع پارچه بسیار پرفروش و محبوب می باشد.

پار چه مبلی نخی: می توان گفت یکی از پر استفاده ترین نوع پارچه مبلی، پارچه مبلی از جنس الیاف پنبه ای است که خود انواع مختلف طرح و بافت را شامل می شود.

پارچه مبل مخملی نیز را می توان از دسته پارچه های مبلی نخی تقسیم بندی کرد که می توان گفت ۷۰ درصد از انواع مبل کلاسیک و مدرن در روکش کشی روی آن از پارچه مبلی مخمل پنبه ای استفاده می شود.

گاهی برای کاهش هزینه های اضافی و این که قیمت تمام شده مبل برای خریدار کمتر باشد از پارچه مبل مخملی پلی استری نیز استفاده می شود، که انتخاب آن نگاه اقتصادی خواهد داشت.

در نظر داشته باشید انتخاب پارچه مبل مناسب با سبک مبل، بسیار حائز اهمیت است به طوری که برای مبل مدرن و کلاسیک یا فانتزی باید از نوع خاصی از پارچه مبل استفاده شود که تناسب بین هر دو ایجاد شود.

برای توضیح کامل بند آخر می توان اشاره کرد که برای مبلمان کلاسیک بهتر است از پارچه مبل طرح دار در جنس های نخی استفاده شود و برای مبلمان مدرن استفاده از پارچه مبل چرم پیشنهاد می شود.

پارچه مبلی راه راه طوسی

پارچه مبلی راه راه طوسی همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، پارچه مبلی راه راه طوسی از انواع متریال تولید می شوند و می تواند رنگ های گوناگون سفید و سیاه یا سیاه و قرمز نیز داشته باشد.

پارچه مبلی راه راه یکی از با کیفیت ترین نوع پارچه مبلی است که به دلیل مدل منحصر به فردی که دارد همواره پر فروش می باشد.

این پارچه مبلی از انعطاف پذیری خوبی برخوردارند، پس دقت داشته باشید که این نرمی و منعطف بودن در پارچه مبلی وجود داشته باشد تا به نوعی روکش کشی مبل راحت تر انجام گیرد.

اگر پارچه مبلی حالت خشک داشته باشد، پس بدون شک در بافت آن از الیاف با کیفیت پایین که در اصطلاح به آنها الیاف مصنوعی گویند، استفاده شده است.

برای افزایش کیفیت پارچه مبلی لازم است نکاتی را در نظر بگیریم این نکات چه در مرحله تولید و حتی چه بعد از مرحله بعد از خرید را شامل می شود که باید به آن دقت کرد.

خریدار باید بعد از خرید به نکاتی در مورد حفظ و نگه داری پارچه مبلی و افزایش طول عمر آن توجه کند با توجه به این نکات در ادامه به بررسی عواملی که بر بالا رفتن کیفیت انواع مبلمان موثر است می پردازیم:

بافت مناسب و محکم با استفاده از دستگاه پارچه بافی امروزی در عین حال توجه به طرح امروزی پارچه مبلی از دیگر عوامل موثر در افزایش کیفیت آن است.

استفاده از الیاف و نخ مناسب، طرح مناسب و به طور کلی استفاده از تمام استانداردهای جهانی در بافت پارچه مبلی، در نهایت باعث تولید با کیفیت ترین آن خواهد شد.

استفاده از پارچه با دوام و با کیفیت بالا یکی از موثر ترین روش ها در افزایش کیفیت مبلمان در انواع نوع است، چرم، کتان، سویئت و پارچه پلی استری از جمله سه نوع جنس پارچه مبلی است.

با کیفیت ترین مبل از این چهار دسته پارچه مبل از آنها تهیه می شود، باید خاطر نشان کرد استفاده از چرم طبیعی یکی از مرسوم ترین متریال در تولید انواع مبل است که علاوه بر زیبایی، دوام بالایی نیز دارد.

خریدار عمده پارچه مبلی چرم طبیعی باید سعی کند، پارچه مبلی چرم خود را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار حفظ کند و از یک شوینده ملایم مانند شامپو بچه و یک برس نرم برای این کار استفاده کند.

سعی کنید پارچه مبلی را در انبار و محل ذخیره تاریک و نمناک و دارای رطوبت قرار ندهید و حد الامکان در محیط خشک و کمی خنک نگه داری کنید، زیرا دمای بالا و رطوبت باعث پوسیدگی زود هنگام پارچه مبلی می شود.

این مجموعه یکی از مراکز پخش عمده پارچه مبلی با کیفیت می باشد که در تولید و توزیع انواع طرح و جنس از این نوع پارچه، در سطح کشور بسیار فعال می باشد.

از آن جا که این مجموعه فروش به عنوان فروشنده مستقیم در انواع پارچه مبلی است، پس بدون شک قیمت تمام شده برای شما خریداران گرامی بسیار پایین تر از سطح بازار و بسیار اقتصادی خواهد بود.

این مرکز با فروش مدل های مختلف پارچه مبلی در سراسر کشور به صورت مستقیم با حذف دلالان بازار و واسطه ها سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریداران محترم است.

شما خریداران محترم می توانید برای خرید عمده با کیفیت ترین نوع از پارچه مبلی در طرح های مشتری پسند، از طریق سایت فروش با شماره های ثبت شده، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما