پارچه مبلی طلایی به صورت خرده و عمده و ارسال به سـراسـر کشور

انتخاب پارچه مبلی مناسب از نظر کیفیت و طرح و رنگ یکی از مواردی است که در زیبایی و طول عمر مبلمان تاثیر بسیار زیادی دارد.پارچه مبلی طلایی به صورت خرده و عمده و ارسال به سـراسـر کشور

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه مبلی طلایی

پارچه مبلی طلایی در بین انواع پارچه های رنگی مناسب مبلمان، پارچه مبلی طلایی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نمونه هاست که برای انواع مختلف مبلمان به خصوص سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه مبلی طلایی درخشش خیره کننده ای دارد و باعث جذابیت فضای دکوراسیون داخلی می گردد به طوری که در سبک کلاسیک مبلهای منبت کاری شده با پارچه طلایی فضا را بسیار لوکس و مجلل نشان می دهد.

طلایی رنگ انرژی و قدرت است که حس اعتماد به نفس را به انسان منتقل می کند و به عنوان رنگ مکمل می توانید در کنار آن از رنگهایی مثل آبی، سبز، طوسی، بنفش و فیروزه ای استفاده کنید تا گرمای زیاد این رنگ خنثی شود.

اگر دوست دارید مبلمانی با پارچه طلایی داشته باشید دقت کنید پرده ها هم دارای تناژ طلایی باشند تا فضای نشیمن شما جذاب تر به نظر برسد، اصولاً دکوراسیون رنگ طلایی محبوبیت بسیار زیادی بین مردم دارد و جزو دکوراسیون سلطنتی محسوب می شود.

پارچه های مبلی طلایی معمولا در دو تم رنگی طلایی گرم و طلایی سرد وجود دارند، تم گرم مربوط به پارچه های مبلی است که رنگ طلایی پر رنگ تر شبیه کاراملی دارند اما در تم رنگی سرد، رنگ طلایی اغلب کم رنگ تر است و حالت طلایی نقره ای دارد.

از آنجایی که چیدمان مبلمان در مرکز پذیرایی و نشیمن تاثیر زیادی بر جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد، انتخاب رنگ پارچه مبلی مناسب برای مبلمان بسیار حائز اهمیت است و باید دقت ویژه‌ای روی انتخاب طرح و رنگ مناسب برای مبل صورت گیرد تا فضای پذیرایی شما شیک و خاص به نظر برسد.

به طور معمول برای هر سبک از مبلمان پارچه های مخصوص وجود دارد و شما باید قبل خرید پارچه مبلی به سبک مبلمان و رنگ دیگر اجزای دکوراسیون منزل خود توجه داشته تا متناسب با آن بتوانید نوعی پارچه مبل مناسب خریداری کنید.

برای انتخاب رنگ پارچه مبل نیز باید به فضایی که در اختیار دارید توجه کنید اگر فضای سالن یا پذیرایی شما کوچک است بهتر است برای بزرگ و دلباز نشان داده شدن فضا از پارچه های مبلی با رنگ روشن استفاده کنید، اگر هم فضای بزرگ در اختیار دارید فرقی نمی کند می توانید هم از رنگ روشن و هم تیره مطابق سلیقه خود استفاده کنید.

پارچه های مبلی با تم طلایی بیشتر مناسب مبلمان سلطنتی و کلاسیک هستد که برای قسمت نشیمن و تکیه گاه مبل مورد استفاده قرار می گیرند، انتخاب پارچه مبلی با تناژ کرم طلایی و کرم قهوه ای برای این سبک از مبلمان بسیار پر طرفدار است.

پارچه هایی که برای مبلمان استیل چوب طلایی استفاده می شوند معمولا تهیه شده از الیاف طبیعی و یا الیاف مصنوعی ابریشم می باشند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به هیچ وجه دچار چین و چروک نمی شوند.

پارچه مبلی طوسی طلایی

پارچه مبلی طوسی طلایی یکی از تناژ رنگهایی که برای انتخاب رنگ پارچه مبلمان به کرات مورد استفاده قرار می گیرد پارچه مبلی طوسی طلایی است که رنگ خنثی و ملایم آن به راحتی با دیگر اجزا در دکوراسیون منزل ست می شود.

در انتخاب پارچه مبلی مناسب علاوه بر اینکه باید از نظر طرح و رنگ به هارمونی آن با محیط دقت شود، توجه به جنس و مرغوبیت پارچه انتخابی نیز اهمیت زیادی دارد و باید با در نظر گرفتن همه موارد نوع مناسبی از پارچه مبلی را برای مبلمان خود انتخاب نمایید.

به طور کلی کسانی که می خواهند از یک مبل چندین سال استفاده کنند بهتر است از رنگهای خنثی مثل طوسی و کرم، پارچه مبلی خود را انتخاب نمایند، این رنگها تناژ ملایمی دارند و باعث نمی شود خیلی زود از طرح و رنگ مبل خسته شده و برای شما زننده باشد.

ترکیب طوسی طلایی یکی از بهترین ترکیبهای رنگی برای انتخاب پارچه مبلی است که در ساختار دکوراسیون طلایی شما می تواند بسیار چشم نواز باشد و شما هیچ وقت از این ترکیب رنگ ملایم و زیبا خسته نخواهید شد و به عنوان یک رنگ خنثی با اکسسوریهای تزیینی در رنگهای مختلف قابل ست شدن است.

طیف رنگی طوسی بسیار متنوع است و انواع پارچه مبلی طوسی با غلظت رنگ متفاوت طوسی تیره، طوسی روشن، طوسی صورتی و طوسی آبی را می توان با توجه سبک دکوراسیون منزل و دیگر لوازم تزیینی و دکوری از طیف رنگی مناسب استفاده کرد.

در سالهای اخیر تولیدات پارچه رومبلی ایرانی رونق زیادی پیدا کرده و تولید کنندگان انواع پارچه های رومبلی مناسب مبلمان کلاسیک، سنتی و راحتی و مدرن را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار کرده اند و به خاطر تنوع زیاد انواع پارچه مبلی، دست مشتری برای انتخاب طرحها و رنگهای مختلف باز است.

خرید پارچه های مبلی ایرانی با توجه به کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تری که نسبت به نمونه های مشابه خارجی در بازار دارند، برای مشتریان و مصرف کنندگان مقرون به صرفه تر است و می توان با قیمت پایین تر پارچه مبلی مرغوب و باکیفیت ایرانی را خریداری نمایند.

شما در هنگام خرید با توجه به دسته بندی انواع پارچه مبلی بر طبق سبک مبلمان خود می توانید از پارچه های مختلف با رنگبندی متنوع دیدن کنید و مناسب ترین پارچه را برای مبل خود انتخاب نمایید، انواع پارچه های مخمل، شانل، سلطنتی و غیره در بازار وجود دارند که می توانید رنگ مورد علاقه خود را از بین آنها پیدا کنید.

کیفیت پارچه مبلی اهمیت زیادی دارد زیرا اگر کیفیت لازم را نداشته باشد خیلی زود زیبایی خود را از دست می دهد و دچار چروک و فرسودگی می شود، بنابراین هنگام خرید پارچه مبلی نهایت دقت را داشته باشید تا پارچه انتخابی شما زود خراب نشود و متحمل هزینه های اضافی برای تعمیر و تعویض پارچه مبلی نگردید.

فروشگاه های زیادی در سطح کشور هستند که انواع پارچه مبلی ایرانی و خارجی را با کیفیتها و قیمتهای متفاوت به مشتریان عرضه می کنند و اگر سری به این فروشگاه ها و مراکز عرضه پارچه بزنید با تنوع زیادی از انواع پارچه مبلی با طرح، رنگ و جنس مختلف روبرو می شوید که در معرض فروش قرار دارند.

مجموعه ما نیز یکی از مراکز معتبر پخش و فروش عمده انواع پارچه مبلی طلایی می باشد و چنانچه شما به دنبال تهیه این نوع پارچه هستید می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین از سایت ما خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما